Tuesday, October 26, 2010

السلطان والسلاطین والارض فی السموات! نترکی!ا




«رهبرمعظم» بادکنکی خودش را بیشتر باد کرده که زودتر به شیعه ائمه اطهار، امامان شیعه و ولایت رسول الله وصل شود!



هفته گذشته حضرت آیت الله سید علی خامنه ای خودش را به دست مبارک خودشان ، عینهو آدم بادکنکی باد کردند.

امت روی صحنه تابحال ایشان رو ولی فقیه ، رهبر معظم، نماینده الله روی زمین، نایب امام زمان شیعیان در زمان غیبت می شناختند ولی نامبرده به تازگی به دست مبارکشان یک «امریه /فتوایی» نوشتند و خود را علاوه بر همه این مقامات مذهبی و ماورای مذهبی به مقام اعلای اعلم علمایی رساندند. تادیگر کسی سر به تنش نباشد که بر القاب ولایت فقیه و رهبری او تره هم خرد نکند و حتی عده ای به خودشان جرأت بدهند که او را «قاتل» و ولایتش را «باطل» بدانند که از این پس این گونه غلط ها یک «گناه کبیره» است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی روز سه شنبه گذشته رهبر معظم برای خود یک استفتا طرح کرده که برای عموم واجبات التزام از ایشان را شرح می دهد که باید چگونه باشد. ایشان انگار پارچه خوش قواره ای خریده خودش آن را بریده و خودش کوک زده و دوخته و سپس «پرو» کرده و آن را پوشیده و در مقابل آینه قدی از تماشای خویش در چنان هیبت و ابهتی به قدری غرق لذت و شعف شده است که متوجه دو شاخ بلاهت روی عمامه اش نشده است!

در این امریه علاوه بر مزایای «حاکمیت مجتهد جامع الشرایط در عصر غیبت» هم چنین جانشینی برحق آقا امام زمان ، ایشان مقام خود را «شعبه ای از ولایت ائمه اطهار» نیز دانسته که به نظر ایشان «همان ولایت رسول الله» می باشد که همه بایستی از دستورات ولی امرمسلمین اطاعت کنند که امریه نشانگر التزام کامل به آن است.

رهبر معظم با این امریه ای - که برای افزایش قوه و قدرت و بنیه رهبری خود صادر کرده است - در واقع آشی برای خودش پخته که یک وجب رویش روغن داغ و نعناء داغ دارد و لابد خیال می کند آن معاندان و مخالفانی که می گفتند: مگر مردم «صغیر و یتیم» و یا دیوانه اند که «قیم» و «ولی فقیه» لازم داشته باشند - که او باید مدام بالای سر آنها باشد - از حالا باید بروند ماست ها را کیسه و ادعاهایشان را روی یخ بنویسند که رهبر معظم با این «امریۀ فتوایی» حجت را نه بر ارواح عمه جانشان شیعیان بلکه تمام مسلمانان جهان تمام کردند. همچنین فاتحه ابی المحمدی هم برای نمانیدگان مجلس خبرگان رهبری خواندند برای خودشان (از جمله وظایفی که تعیین کرده بودند و خدمات و تکالیفی بر دوش ولی فقیه و مقام رهبری بود) اما ایشان بیش از این صبر باج گیری نمایندگان مجلس خبرگان را نکردند و به شخص شخیص خودشان اجازه دادند که به سبک امام راحل توی دهان آنها بزنند و مانند ژنرالیسم ژوزف استالین با دست مبارک به خودشان درجه و مدال بدهند و ارتقاء روحانی! پیدا کنند:

- تثبیت درجه یک ولایت فقیه !

درجه جانشینی بر حق آقا امام زمان!

درجه مجتهد جامع الشرایط درعصر غیبت!

درجه شعبه ای از ولایت ائمه اطهار (که خود بخود می رسد به مقام ولایت و هم درجه داری با مقام رسول الله؟!) گرچه جای شوخی نیست ولی خودمانیم که در این مورد «آسید علی آقا» به سبک شاه عبدالعظیم رفتی سابقشان عمل کرده اند یادتان هست که می گفتند : چه خوش بود که برآید به یک کرشمه دوکار / زیارت شه عبدالعظیم و دیدن یار /.

یعنی غیر از همه نوع قدر قدرتی مذهبی شیعی و جانشینی امام زمان در عصر غیبت و گشودن شعبه ای در کنار ائمه اطهار ووصل این شیعه به ولایت رسول الله - در واقع آقای خامنه ای خود را ولی مسلمین جهان نیز معرفی کرده اند که ایشان بر بیش از یک میلیارد مسلمان جهان - که مکتب تشیع و غیبت امام زمان و ائمه اطهار را قبول ندارند – رهبری دارند. بدین ترتیب خیلی خیلی فراتر از مقامات دنیوی خلیفه گری در حکومت خلفای بنی امیه و بنی عباس.

یعنی دو شاخه مقام روحانی ایشان وصل می شود به «پریز وحی» الهی و شعبه ای از ولایت رسول الله!

بدین ترتیب حکمش هم برو برگرد ندارد و لازم نیست که کسی خودش را لوس کند فقط اوست در وجود ولایت ذوب شده که همه وظیفه دارند در وجود ایشان ذوب شوند!

حالا امریه اش را روی سنگ بگذارند آنرا می ترکاند. مثل شمشیر براست و بسیاری مواقع عملکرد «آر پی جی 7» را هم دارد.

در این میان مجلس خبرگان رهبری هم باید برور پشمش را بریسد و کشکش را بسابد که تا حالا هم وظایف این مجلس هشت من یک غاز – با تمام اهن و تلپ آن – مفتخوری و چیزی مثل کار و کسب دوشاب فروشی بوده است که گفته بودند: چه خوش است «دوشاب فروشی»، هیچکس نخورد، خودت بنوشی! «پندار»



No comments:

Post a Comment